Telekonsultacje

W CliniCare oferujemy pomoc zdalną w formie konsultacji telefonicznych, mailowych oraz konsultacji wideo. 

Idea telekonsultacji

Do czasu epidemii korona-wirusa w roku 2020 w Polsce, telekonsultacje w CliniCare były dostępne dla stałych Pacjentów placówki w zakresie oraz okolicznościach uzgodnionych z lekarzem prowadzącym. Jednakże w związku z pandemią, mając na uwadze przepisy i zalecenia Ministerstwa Zdrowia, Sanepidu, NFZ zdrowia oraz aktualny stan wiedzy medycznej, wprowadziliśmy możliwość tej formy kontaktu do szerokiej oferty pomocy lekarskiej dla wszystkich Pacjentów, również pierwszorazowych. Dzięki tej metodzie interakcji z lekarzem lub fizjoterapeutą w sporej liczbie przypadków, możemy postawić bądź przybliżyć diagnozę oraz wdrożyć skuteczne leczenie.

Wystawiamy e-recepty

Jakie są etapy telekonsultacji

  • Uzgodnienie telefonicznie terminu telekonsultacji z recepcją CliniCare 12 359 76 71 lub recepcja(at)clinciare.pl Pracownicy recepcji to wyłącznie osoby z wykształceniem medycznym, które często już na etapie rejestracji podpowiedzą Państwu czy jest to właściwa forma kontaktu, czy być może korzystniej będzie zgłosić się od razu osobiście. Oczywiście decyzja czy przekazywać informacje zdrowotne pracownikom recepcji na etapie pierwszego kontaktu pozostaje wyłącznie do Państwa decyzji.
  • W dalszej kolejności otrzymają Państwo od nas drogą mailową niezbędne informacje dodatkowe oraz ankietę wraz z załącznikami.
  • Następnie poprosimy Państwa o wypełnienie, zeskanowanie i przesłanie mailem zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli będzie to pierwsza wizyta w CliniCare. Prosimy również o wypełnienie i przesłanie ankiety oraz przesłanie wyników badań oraz wymaganych załączników na adres recepcja(at)clinciare.pl. Mając na uwadze że są to dane wrażliwe, prosimy o przesłanie skanów w postaci szyfrowanej i przekazanie nam hasła do plików inną metodą kontaktu. W przypadku przesyłania danych niezaszyfrowanych informujemy, że w razie np. włamania do poczty itp. dane mogą dostać się w niepowołane ręce. Jeżeli Państwo nie przekażą danych przed wizytą z dowolnych powodów, należy mieć w zasięgu ręki wyniki na czas telekonsultacji oraz przekazać niezbędne informacje w trakcie rozmowy z lekarzem. Należy jednak wiedzieć, że możliwość zapoznania się lekarza z wynikami badań przed konsultacją wpływa korzystnie na zmniejszenie luki diagnostycznej.
  • Kolejny etap to dokonanie opłaty za telekonsultację, co powinno nastąpić przed wizytą. Dostępne są metody BLIK oraz przelew na rachunek bankowy placówki. W razie płatności przelewem w dniu wizyty, prosimy o przesłanie dowodu przelewu.
  • Telekonsultacja w uzgodnionym terminie. Kontakt inicjuje lekarz konsultujący metodą wybraną przez Pacjenta spośród metod oferowanych przez konkretnego specjalistę.
    Przekazanie pacjentowi w ciągu kilku godzin po konsultacji pisemnych zaleceń, oraz w razie wskazań kodów do odbioru recept.

Dostępne metody kontaktu

W zależności do którego specjalisty umawiają Państwo wizytę, dostępne są wybrane metody z poniższej listy:

  • Telefon
  • Facetime wideoczat
  • Facetime połączenie głosowe
  • Skype wideoczat
  • Skype połączenie głosowe
  • FB Messenger wideoczat
  • FB Messenger połączenie głosowe

Cennik usług Umów wizytę 12 359 76 71